اگر ميخواهي دليل اينكه چرا بشر نتوانسته است از حداكثر توان خود بهره ببرد و هرگز هم نخواهد برد را در يك كلمه بيان كني، آن كلمه «جلسات» خواهد بود. (Dave Barry)
مرکز توسعه اطلاعات کاربردی

سامیت تحول شعبه


19 مرداد 1398

دانلود بروشور سامیت تحول شعبه




مرا از برنامه های خود مطلع سازید



 

مالی و بانک            دوروز            8:30-17:00            هتل همای تهران

سامیت تحول شعبه

آینده شعبات بانکی در ایران: خلق تجربه شعبه و بانکداری خُرد

طی دهه اخیر در سراسر جهان بسیاری از بانک‌ ها و مؤسسات خدمات مالی و اعتباری، به سرعت در حال بستن شعب خود هستند. این تصمیم می تواند ناشی از ناچیز بودن سود مناطق استقرار و همچنین عدم وجود مشتریانی که از تراکنش های حتی معمولی بهره می برند،باشد.

براساس تحلیل وال استریت ژورنال از داده های فدرال، از تعداد شعبه های ایالات متحده در 12 ماهه پایان ژوئن 2017 بیش از 1700 واحد کاهش یافته است. یعنی بزرگترین رکورد کاهش.

شگفت اینکه، درحالی که بسیاری از مؤسسات مالی در حال بستن شعبات خودهستند،بعضی دیگر مانند بانک امریکا و جی پی مورگان درحال دایر نمودن صدها شعبه را در مکان های جدید هستند.

کلید حل این پارادوکس دوسویه در ذات این شعبه های جدید نهفته است. با استفاده از کانال های موبایل و نوآوری در فینتیک به عنوان پیشرانیِ تحول « از آجر به کلیک  From Brik to Click » نوع جدیدی از « حضوردرشعبه » در حال ظهور است که برای آورده کردن انتظارات مشتریان و استفاده از فناوری های جدید برای پرداختن به مسائل عملیاتی و عملکردی که با واحدهای سنتی شعبه مرتبط هست، بهینه سازی شده است.

رویکرد اصلی راه اندازی شعب نسل جدید، مشتری محوری و موجودیت او در جایگاه نخست و به عنوان قطب نمای استقرار و خلق فرآیندهای کلیِ سازمان دهیِ چگونگیِ نحوه طراحی شعبه ها است .

هوشمندی بازار داده های مردم شناخت، این امکان را بوجود می آورد که شعبه ها را فراتر از تراکنش های معمول درنظر بگیرد. هر شعبه قادر است، خود بر اساس نیازهای مشتری در حوزه خدمات خود تخصص داشته باشد.

سامیت تحول شعبه تنها رویداد ایرانی است که که در خصوص چگونگی پیشرانی صنعت مالی و باز آفرینی و بازسازی فناوری های بانکداری خُرد، تجهیز همکاران خط مقدم و ایجاد شعبه و تجربه بانکداری خُرد آینده برگزار می شود.

این رویداد، افراد حرفه ای و مسئولیت دار خدمات مالی، فناوری و تجربه استراتژی بانکداری حُرد را گردهم می آورد.

سعی بر این است تا نشست ها و برنامه های آگاهی محور با دقت تمام برگزار شوند تا زمان مورد نیاز برای ایده های جدید و روابط بی نظیر برای نوآوران حوزه بانک و مراکز مالی و اعتباری ایجاد گردد.

شرکت کنندگان خود نمایش همه جنبه های خدمات مالی ایران و بانک ها بزرگ تا مؤسسات مالی و اعتباری و بیمه و بورس هستند.

سازمان های شرکت کننده در این کنفرانس می توانند تیم های مختلف خود را زیر سقف قرار دهند تا بر یکپارچگی شعبه در استراتژی چندگانه (Omni-Chanel) تمرکز کنند و تجربه  مشتری را تسهیل نمایند.

سخنرانی های برگزیده ،میزگرد های بحث و بررسی،پانل های موضوع محور و بیش از 10 ساعت شبکه سازی عملی، باعث تعامل معنادار و توانمندساز شرکت کنندگان برای کسب یادگیری بیشتر در به کارگیری تجزیه و تحلیل برای ارزیابی مجدد جنبه های مختلف سازمانی و آشنایی با آنچه مشتریان از تجربه بانکداری خُرد و شعبه می خواهند،بازآفرینی مدل های کارکنان و انتخاب بهترین فناوری های این استور (فروشگاهی) از نوآوران برتر شعبه خواهد بود .

در رویداد سال اول درباره خط موضوعات ذیل تمرکز خواهیم نمود:

· باز اندیشی در اهداف شبکه شعب در دوران اُمنی چنل (Omni Chanel).

· تجهیز و آماده سازی شعب با استفاده از برنامه ریزی راهبردی «کارکنان و فناوی ها»

· به کار گرفتن شعب به عنوان کانال سازه ای فروش / ارتباط برای به حداکثر رساندن سودمندی ارتقاء رشد سازمانی

شعبه آینده مکانی نیست که مشتری حضور یابد و چک های خود را پاس کند بلکه جایی است که آن ها بانکداران خود را می شناسند و درباره مهمترین تصمیم های منجر به تغییر زندگی ،مانند وام مسکن،بیمه عمر،وام های کسب ک کارهای کوچک و متوسط، مشاوره می گیرند و از جلسات کوچینگ برخوردار می شوند.پذیرش مشتریان تجربه! در شعب برای جوش خوردن و تعامل با بانک حیاتی است .

در اکوسیستم امروزه بانک،هدف کلیدی شعبه ساختن ارتباطات انسانی برای جذب و حفظ مشتریان به حساب می آید.

«سامیت تحول شعبه»، انشااله، رویدادی سالانه خواهد بود که همه بانک ها و موسسات مالی واعتباری را برای بحث و گفتگو در روش های سودمندی و کارآمدی شعبات گردهم می آورد. در طی برنامه دو روزه کنفرانس سخنرانان و راهبران پیشرو ایرانی و احتمالاً (بین المللی ) راهکارها و بینش های الهام بخش و البته واقعی را برپایه یافته ها و مطالعات موردی، افکار ودغدغه های رهبران استراتژیست کلیدی صنعت مالی کشور ارائه خواهند داد. همچنین گسترش ارتباطات رو در رو طی زمان های پذیرایی و نمایشگاه به شرکت کنندگان اجازه می دهد به کشف آخرین روندها و نگرش در باب تحولات فناوری محور شعبه بپردازند .

تحول شعبه : محورهای کلیدی سخنرانی ها

اگر هدف از تحول شعبه را به حداکثر رسانیدن تجربه مشتری تلقی کنیم ، بهترین روش انجام آن چیست ؟ بانک ها چگونه می توانند از کارایی و سودمندی شعبه اطمینان حاصل کنند؟

در اینجا بعضی از موضوعات کلیدی مورد بحث در کنفرانس را یادآوری می شویم :

  • ترکیب فیزیک و دیجیتال:

اطمینان از تراکنش های یکپارچه بین تجربه آنلاین،موبایل و شعبه حیاتی است اینکه مشتریان قادر به ارائه انتظار خود در چگونگی خواسته ها و مکان خواسته باشند.

گنجانیدن خدمات دیجیتالی در شعبه و یکپارچه سازی کانال ها از مهم محورهایی خواهد بود که به آن پرداخته می شود .

  • تجزیه و تحلیل رفتاری :

بانک ها مقادیر زیادی از داده های مشتریان در اختیار دارند و این امر می تواند به درک عملکردشان قدرت بیشتری بدهد. از یک تبریک شخصی سازی شده هنگام ورود مشتری به شعبه (توانایی تشخیص چهره) تا فروش هدف گذاری شده بر پایه سابقه تراکنش های پیشین همه به ظرفیت عظیم تحلیل داده اذعان می کند.

  • کارمندان توانمند و متعامل :

یک مدل خوب شعبه ساختار رفیع خود را از کارکنانش کسب می کند .کارکنان بانک چهره و ویترین بانک هستند که به احساس توانمندی در مشارکت و فرهنگ بانک، برای انتقال به مشتریان نیاز دارند. باتوجه به کاهش حجم تراکنش ها و افزایش اتوماسیون آنها باید به نقش آفرینی هایی بپردازند که هیچ ماشینی نتواند .

  • طراحی و زیباشناسی :

شعبه باید مکانی باشد که مشتری واقعاً «بخواهد» بازدید کند،نه اینکه «باید ببیند».! از تغییر زیباشناختی جدید تا تحولات ساختاری کلان، بانک نباید قدرت عظیم دیزاین را نادیده بگیرند.

عناوین الهام بخش محتوا+

  1. باز اندیشی اهداف شبکه شعبات :
    • سخنرانی : شبکه شعبه هنوز زنده است .
    • سخنرانی : غلبه بر فرهنگ سازمانی سنتی در جهت امن نمودن خرید در شعب نوآور
    • پانل : بینش استراتژیک: برنامه ریزی آینده شبکه شعبه
    • سخنرانی : بازنمایی دیزاین شعبه
    • پانل : توانمندسازی رشد موسسه با اتوماسیون فروش و خدمات
    • پانل : دستاوردهای شعبه ترکیبی _ چه اندازه ؟چه سبکی ؟ کجا؟

 

  1. تجهیز شعبه با بالا بردن کلاس کارکنان و بهینه سازی فناوری
  • سخنرانی (گفتگوی رو در رو): برنامه ریزی منجر به تجربه مشتری : آیا قادر به خواندن ذهن مشتری خود هستید ؟
  • سخنرانی : دستیابی به ترکیب درست کارکنان و فناوری ها در شعیه .
  • سخنرانی : باز طراحی شبکه شعبه برای مشتری .
  • پانل : نظریه بانک بدون شعبه : آیا باید نگران شد ؟
  • سخنرانی : آیا اقدامات بازاریابی شما تأثیر مثبتی بر مشتریان دارد؟
  • سخنرانی (گفتگوی رو در رو): برنامه ریزی مدیریت ثروت یا استراتژی ثروت شخصی .
  • میزگرد بحث و گفتگو : فناوری های شعبه
  • سخنرانی : بهینه سازی تجربه مشتری و عملیات شعبه از طریق کسب درآمد داده و تحلیل پیشرفته .
  • مطالعه موردی : توسعه مهارت های نرم : تغییر کارکنان فعلی به مدیران ارتباط
  • بخش بندی شبکه : شخصی سازی شعبه بر اساس مکان .

 

 

نقاط تمایز کنفرانس تحول شعبه

  • تمرکز یافتن بر ترکیبی از آموزه های تاکتیکی و الهام بخش

بینش و استراتژی واقعی و شدنی ! را به کسب و کارتان بیاورید.

  • محتوای کنفرانس حاصل علاقه ، تجربه، دانش و جستجوگری نقش آوران میان سازمانی و نخبگان نسل پست اینترنت! ایرانی است اعجوبه هایی که اگر آب باشد شناگرتر از مایکل فلپس هستند.

 

  • تعامل . یک جامعه واقعی

جلسات شبکه سازی گلچین شده،تضمین می کند که شما هر روز افراد متقاوتی را ملاقات می کنید.

  • گفتگو های گروهی ، پرسش و پاسخ زنده، جلسات ویژه استراتژی شعبه،میزگردها پانل ها و بیشتر... مشارکت و تعامل شما را بوجود می آورد.
  • مانند یک گم شده در یک شهر احساس غربت نکنید شما به عنوان شرکت کننده تشریف آورده اید ، پس بخشی از این جامعه باشید.

 

  • مدیران خدمات مالی در میان شرکت کنندگان
  • رهبران فکری حوزه بانکداری خرد با درک همه زوایای مترتب بر آینده شعبه حضور دارند و این فرصتی یونیک برای ارتباط خارج از عرف هست.
  • اتفاق نوینی در عرصه خدمات بانکی را به مدیران و رهبران تحول نشان خواهیم داد.

 

  • انرژی بگیرید . الهام بگیرید در تهران
  • مکان کنفرانس در قلب شهر تهران است مکانی عالی برای شروع اندیشیدن دوباره خارج ازاتاق های تنگ و ترش سازمان .

 

  • قرار گرفتن در بطن تحول
  • ما(مرکز توسعه اطلاعات کاربردی) قرار نیست یک مراسم را ترتیب بدهیم و سریع تمام شود تازه کار شروع می شود. کنفرانس تحول شعبه ادامه راه سفر تحول دیجیتالی است که از سال 1396 آغازیده ایم .

 

 

 

5 دلیل

برای ثبات پیشگامی «سامیت تحول شعبه»

به عنوان سرمایه گذاری در

بازاریابی و توسعه کسب و کار میلیاردی شما :

 

    1. مواجهه تمام عیار با بیش از 250 شرکت کننده واجد شرایط، متشکل از مدیران اجرائی عالی رتبه و مسئولیت دار استراتژی حوزه صنعت مالی کشور .
    2. دسترسی مستقیم به تصمیم گیرندگان ارشد را به دست آورید که به دنبال نوآوری شعبه هستند.
    3. فرصت های شبکه ای گسترده،امکان مواجهه برای ارتباط چهره به چهره و میتینگ های نفر به نفر را بوجود می آورد.
    4. بسته های حمایتی سفارشی سازی شده (مطابق توان و موقعیت)شما را قادر می سازد تا به طور رقابتی جایگاه خود را آنچنان که می خواهید تثبیت کنید.
    5. فرصتی بی بدیل برای پروموشن برند خود و هم ترازی آن با دیگر رهبران شرکت کننده این حوزه .

 

به یُمن وجود تحول دیجیتالی در صنعت بانکداری دیگر نیازی به انجام تراکنش های ساده و ریز در شعبه شما نیست . پس بنابر این ماهیت و هدف سنتی شعبه نیاز به تغییر دارد.

یک استراتژی جانانه و خلاق شامل به روزرسانی دیزاین، تجهیز فن آوری های نوظهور و توانمندسازی کارمندان قادر است با تحولی بزرگ این عضو زیرساختی (شعبه) را برای ایجاد حس وارد شدن در دنیای دیجیتالی آماده کند.

در این کنفرانس بررسی اجمالی به موضوعاتی خواهیم داشت که مفاهیم و مقاصد جدید و تمهیداتی است که برای شعبه نوآور پیش بینی می شود .

 

همکاران ما