در دنياي كسب و كار، آينه عقب همواره شفاف تر از شيشه جلوست. (Warren Buffett)
مرکز توسعه اطلاعات کاربردی

کنـفرانس حـرفه‌ای سوپرمارکت‌های مالی


19 مرداد 1398

http://fsm-conf.ir/

دانلود بروشور کنـفرانس حـرفه‌ای سوپرمارکت‌های مالی




مرا از برنامه های خود مطلع سازید



 

مالی و بانک            دوروز            8:30-5:00            هتل همای تهران

کنـفرانس حـرفه‌ای سوپرمارکت‌های مالی

درباره کنفرانس

کنفرانس مهندسی و مدیریت سوپرمارکت های مالی به عنوان گفتمان جدید و روند نوین برای بازآفرینی، بهینه سازی و توسعه جریان تولید تا فروش و خدمات پس از فروش محصولات و خدمات در صنعت مالی فعالیت علمی و عملی خود را در پیش گرفته است.
این رویداد بین المللی تلاش دارد جدیدترین تجارب داخلی و خارجی را در حوزه بهره وری نظام های درآمدی و سودآوری شرکت های مختلف صنعت مالی ازجمله بانک، بیمه، کارگزاری، صرافی و…را مورد تحلیل و بحث قرار دهد تا مدیران ایرانی بتوانند بر اساس این دستاوردها اقدام به نوسازی جریان فروش در سازمان خود کنند.

چالش های پیش روی نظام مالی کشور

توسعه شرکت های هم خانواده در قالب گروه مالی از اوایل دهه هشتاد در ایران به شکل جدی پیش رفت و بسیاری از بانک ها اقدام به تأسیس شرکت بیمه، صرافی، پرداخت الکترونیک، کارگزاری، تأمین سرمایه، لیزینگ و… کردند. اما دلایل مختلفی باعث شد که در اکثر این شرکت ها هماهنگی و انسجام لازم بین شرکت برای ارتقا رضایتمندی مشتریان و افزایش فروش شکل نگیرد.
درواقع بانک ها که فکر میکردند با راه اندازی شرکتهای بیمه و… از مشکلات خود در جوری جنس قابل ارائه به مشتریان رها و آسوده میشوند با مشکلات تازه و بسیار زیادی در مدیریت شرکت های جدید، مسائل سهام داری و مسائل مربوط به هماهنگی مدیران و نیروی انسانی این شرکت ها مواجه شدند. این عدم هماهنگی بسیاری مواقع به جای ایجاد رضایت در مشتریان زمینه ساز نارضایتی مشتریان شد و به جای سودآوری باعث افزایش هزینه های ارائه خدمات گردید.

کنفرانس سوپرمارکت های مالی به مثابه راهکار

کنفرانس مهندسی و مدیریت سوپرمارکت های مالی با درک عمیق چالش های پیش روی نظام بانکی و سایر ارکان نظام مالی کشور درصدد است با تکیه بر روش های نوین بازآفرینی فرآیندهای کسب وکار و همچنین مدل های کاربردی توسعه فروش زمینه آگاهی و گرایش بانک ها و بیمه و سایر شرکت های خدمات دهنده در حوزه مالی را به سوی روندها و شیوه های جدید مطرح شده در مفهوم سوپرمارکت مالی فراهم کند.

گرایش به توسعه خدمات بر مبنای سوپرمارکت مالی میتواند ضمن کاهش هزینه های عملیاتی موجب افزایش بهره وری و سودآوری شود و این کنفرانس محملی است برای آشنایی با این روش ها و متدولوژی ها که علاقه مندان میتوانند با شرکت در آن و گفتگو و تبادل نظر با متخصصان از آن بهره مند شوند و راهکار بومی سازمان خود را شناسایی و پیاده سازی کنند.

مخاطبان کنفرانس به لحاظ نقش

مدیران ارشد و استراتژیست ها در هلدینگ های مالی / مدیرانو کارشناسان بازاریابی و توسعه محصول/ مدیران و کارشناسان شعب/ مدیران و کارشناسان کسب وکار/ مدیران و کارشناسان روابط عمومی و تبلیغات/ مدیران و کارشناسان فروش/ مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات/ مدیران و کارشناسان آموزش/ مدیران و کارشناسان بهبود و کیفیت و سازمان و روش ها/ مدیران و کارشناسان تحقیقات

مخاطبان کنفرانس به لحاظ سازمان

بانک ها/ بیمه ها/  شرکت های پرداخت الکترونیک و پرداخت یار/ شرکت های کارگزاری بورس اوراق بهادر/ شرکت های رتبه سنجی اعتباری/  شرکت های لیزینگ/  اپراتورهای تلفن همراه/  شرکت های تأمین سرمایه/ شرکت های هلدینگ مالی/  شرکت های صرافی/  شرکت های توسعه نرم افزار و سخت افزاری/  شرکت های مبتنی بر فین تک و استارت آپ های مالی/  شتابدهنده ها/  فروشگاههای اینترنتی آنلاین فروش خدمات مالی

 

موضوعات و محورهای اصلی

راهبردها و سوپرمارکت های مالی

سوپرمارکت های مالی و استراتژیهای توسعه و مدیریت هلدینگ های مالی/ سوپر مارکت مالی و مهندسی ارزش/ نقش سوپرمارکت های مالی در افزایش سودآوری و بهره وری/ سوپرمارکت مالی و مدیریت و بهبود فرایندهای کسب وکار

فروش در سوپرمارکت های مالی

سوپرمارکت های مالی و بهینه سازی روند فروش و خدمات پس از فروش در صنعت مالی/سوپر مارکت مالی از خدمات محوری به فروش محوری/سوپرمارکت مالی بازتعریف فرآیند سفر و تجربه مشتری/ سوپرمارکت های مالی و خرید بر مبنای یک بار توقف/ تاثیر سوپرمارکت های مالی بر سبک زندگی و رفتار خرید مشتریان/ سوپرمارکت های مالی و concierge service در صنعت مالی/ راهکارهای فروش یکپارچه خدمات و محصولات در سوپرمارکت های مالی

بازاریابی و سوپرمارکت های مالی

سوپرمارکتهای مالی و بازآفرینی جریان بازاریابی و توسعه محصول/ تاثیر سوپرمارکتهای مالی در کاهش هزینه های عملیاتی فرآیند طراحی محصول و فروش/ سوپرمارکت های مالی و توسعه مفهوم bundling محصولات و خدمات در صنعت مالی/ سوپرمارکت های مالی و بهینه سازی فرآیند Time to market/ سوپر مارکت مالی و مشاوره اقتصادی/ سوپرمارکت های مالی و بازارهای جدید/ سوپرمارکت های مالی و محصولات و خدمات تأمین سرمایه/سوپرمارکتهای مالی و Crowd funding

پرسنل سوپرمارکت های مالی

مدیریت و راهکارهای مدیریتی در سوپرمارکت های مالی/ سوپرمارکت های مالی و توسعه تخصص و مهارت کارکنان/ سوپرمارکت های مالی و چالش های آموزش

 

زیرساخت ها در سوپرمارکت های مالی

سوپرمارکت های مالی و پلتفرم های مدیریت کسب وکار/ سوپرمارکت های مالی و پلتفرم های باز خدمات مالی/ اپلیکیشن ها سوپرمارکت های مالی آینده/ سوپرمارکت های مالی آنلاین و Financial Marketplaces / سوپرمارکت های مالی و توسعه فین تک های مالی/ سوپرمارکت های مالی و بلاکچین

سوپرمارکت های مالی و موقعیت ارائه خدمات

سوپرمارکت های مالی و دکوراسیون/ سوپرمارکت های مالی و مالها و مراکز تجاری/  سوپرمارکت های مالی و شعب بانک ها و بیمه ها و…/ سوپرمارکت های مالی و مراکز خدمات

سوپرمارکت های مالی و ارتباطات کسب وکار

سوپرمارکت های مالی و برندینگ/ سوپرمارکت های مالی و روابط عمومی/ سوپرمارکت مالی و مدیریت تبلیغات

 

 

 

 

 

 

همکاران ما