در گذشته رهبر سازماني يك رئيس بود. امروزه رهبران بايد شريك كاركنان خود باشند. آنها ديگر نمي توانند با تكيه بر قدرت سازماني هدايت سازمان را به تنهايي انجام دهند. (Ken Blanchard)
مرکز توسعه اطلاعات کاربردی

ثبت شکایت و نارضایتی


 

تقویم آموزشی

ثبت نام و حضور در رویدادها

اسپانسرشیپ

آموزش در محل

اخبار و رویدادها




مرا از برنامه های خود مطلع سازید



 

شیوه حل اختلاف درونی

هدف از حل اختلاف درونی ایجاد یک برنامه غیر رسمی حل اختلاف جهت رسیدگی به نارضایتی های ایجاد شده میان مشتریان و شرکت است.
این برنامه می تواند با رعایت و حفظ سلسله مراتب، اکثریت قریب به اتفاق نارضایتی ها را در همان وهله اول برطرف کند.

مراحل ثبت نارضایتی درونی شامل موارد زیر است :
   * ابتدا می بایست مشکل خود را از طریق ایمیل رسمی ثبت نارضایتی شرکت ارسال کنید.
   * بعد از طرح نارضایتی مدیر ناظر «نماینده شرکت» در اولین فرصت درخواست را بررسی می کند.
   * در کوتاهترین فرصت پس از رفع نارضایتی و حصول نتیجه با شما جهت اطلاع از نتیجه تماس گرفته خواهد شد. (از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی)

ایمیل رسمی ثبت نارضایتی : complaint@aidi.ir

همکاران ما