اگر ميخواهي دليل اينكه چرا بشر نتوانسته است از حداكثر توان خود بهره ببرد و هرگز هم نخواهد برد را در يك كلمه بيان كني، آن كلمه «جلسات» خواهد بود. (Dave Barry)
مرکز توسعه اطلاعات کاربردی

ثبت شکایت و نارضایتی


 

تقویم آموزشی

ثبت نام و حضور در رویدادها

اسپانسرشیپ

آموزش در محل

اخبار و رویدادها




مرا از برنامه های خود مطلع سازید



 

شیوه حل اختلاف درونی

هدف از حل اختلاف درونی ایجاد یک برنامه غیر رسمی حل اختلاف جهت رسیدگی به نارضایتی های ایجاد شده میان مشتریان و شرکت است.
این برنامه می تواند با رعایت و حفظ سلسله مراتب، اکثریت قریب به اتفاق نارضایتی ها را در همان وهله اول برطرف کند.

مراحل ثبت نارضایتی درونی شامل موارد زیر است :
   * ابتدا می بایست مشکل خود را از طریق ایمیل رسمی ثبت نارضایتی شرکت ارسال کنید.
   * بعد از طرح نارضایتی مدیر ناظر «نماینده شرکت» در اولین فرصت درخواست را بررسی می کند.
   * در کوتاهترین فرصت پس از رفع نارضایتی و حصول نتیجه با شما جهت اطلاع از نتیجه تماس گرفته خواهد شد. (از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی)

ایمیل رسمی ثبت نارضایتی : complaint@aidi.ir

همکاران ما